Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Szeptember hetedikén, kevéssel a felszállás után zuhant le a jaroszlavli hokisokat szállító repülőgép, 44 ember halálát okozva.
A Komszmolszkaja Pravda nyilvánosságra hozta, mi történt a szerencsétlenül járt gépen, és az iratok alapján egyértelmű a másodpilóta, Igor Zseveljov felelőssége.
A hierarchia megbomlott az első és másodpilóta közt, utóbbi öt évvel volt idősebb, és rászólt a fedélzeti mérnökre, mit csinál ott, amikor az lassította a gépet. A kapitány ekkor ugyanis már úgy döntött, nem folytatja a felszállást, ha össze is törik a gép, legalább az emberek életben maradnak.
Aztán a kapitány megváltoztatta tervét, és hirtelen emelkedés után a gép a földbe csapódott. A másodpilóta lába azonban végig a féken volt, és még jobban taposta, amikor a kormányt nagy erővel magára húzta.
Az orosz lapra hivatkozva a Népszabadság azt is megjegyzi, a másodpilóta izombetegségben szenvedett, amely miatt tompán érezte a végtagjait, eleinte a lábát, később a karját is. Az orvos olyan gyógyszert írt fel neki, amellyel semmiképp sem repülhetett volna. Vérében ennek nyomait ki is mutatták.
mti.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!