Ferihegy repülőtér: Itt a kínai óriás a Comac C919 02 (kép)

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2476 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2476 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2476 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2476 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek

Itt a kínai óriás a Comac C919 02

Már 100 darabot rendeltek a kínai óriás repülőgépből
2010. november

A kínai állami repülőgépgyártó vállalat, a COMAC összesen 100 repülőgépre szóló megrendelést jelentett be kedden a zsuhaji repülőgép-kiállításon. A megrendelés tárgya az a 150-üléses, C919 névre keresztelt típus, amely a Boeing 737, illetve az Airbus 320-nak jelenthet konkurenciát.

Kína újabb lépést tett afelé, hogy komoly piaci szereplővé váljon a repülőgépgyártó-piacon. Két évvel azután ugyanis, hogy a COMAC nyilvánosságra hozta első nagyobb, kereskedelmi társaságoknak szánt utasszállítójának terveit, négy kínai légitársaság, valamint a General Electric (GE) repülőgép lízingre szakosodott ága összesen 100 utasszállítót rendelt a C919 típusból. A repülőgép motorjait is a GE szállítja a francia Safrannal együttműködésben.

Az első próbarepülés 2014-ben, míg a kereskedelmi forgalomba szánt példányok leszállítása 2016-ban történhet meg. A társaság nem hozta nyilvánosságra az üzletek összértékét, piaci elemzők azonban úgy nyilatkoztak, egy hasonló szerződés végösszege az amerikai, illetve európai konkurenseknél elérné a 7 milliárd dollárt.

Az új típus sikere nagyban függ attól, hogy a nemzetközi közösség bizalmába fogadja-e a kínai repülőgépeket - vélik elemzők. A most aláírt szerződés azonban a legnagyobb előrelépés a C919 történetében azóta, hogy bemutatták a típus terveit. A GE közreműködése még az amerikai Szövetségi Repülésügyi Hatóságot (FAA) is meggyőzheti, hogy típusengedélyt adjon a COMAC gyártmányának. A legtöbb nemzetközi légitársaság azonban még így is vélhetően megvárja megrendeléseivel az első tapasztalatokat a repülőgép üzemszerű működéséről - mondta Bradley Perrett az Aviation Week szaklap ázsiai irodavezetője.


Itt a kínai óriás, a COMAC C919

A C919 a keskeny testű repülőgépek piacán kíván helytállni, amelyen a Boeing becslései szerint az elkövetkezendő 20 évben több mint 21 ezer repülőt adhatnak el 1,7 ezer milliárd dollár értékben. Az amerikai vállalat szerint Kínában a repülőgépek száma ugyanebben az időtávban megháromszorozódhat, s ezzel az Egyesült Államok után a világ második legnagyobb felvevőpiacává válna. A Boeing úgy számol, összesen 480 milliárd dollárért, 4.330 új repülőgépet adhatnak el Kínában a következő húsz évben. A Goldman Sachs számításai szerint a kínai utasszám 2022-re elérheti az 1 milliárd főt.

MTI - mfor.hu

Látta 503 ember.

Értékeld!

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu