Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A francia divat zászlóshajója, az 1837-ben alapított Hermes a világ harmadik legnagyobb repülőipari vállalatával összefogva saját helikoptert dobott a piacra. Az áramvonalas szerkezetből évente tíz készülne, darabonként 5,6 millió eurós áron.
A kilencvenes évek óta reneszánszát élő, nagymúltú francia divatmárka, a Hermes az öveknél és a csatoknál kicsit nagyobb és drágább darabbal rukkolt elő. Az Eurocopter vállalattal együttműködve, Gabriele Pezzini olasz designer tervei alapján a divatóriás saját helikoptert készített, amelyet elsősorban üzleti luxusutakra, vagy a város és a reptér közötti távolság megtételére szánnak. Persze nem az átlagutazónak: a gép ugyanis átszámítva közel 1,4 milliárd forintot kóstál majd.
Pezzini szabad kezet kapott az alaptest, az Eurocopter legnépszerűbb modelljeként számon tartott EC135
továbbformálásában. A típus kiválasztásában a négy utas és két pilóta
számára elégséges belső, a tágas raktér, az egyenes padlózat és a halk
működés játszott kulcsszerepet. A tervezés folyamán Pezzininek
elsősorban az esztétikai és a funkcionális szempontokat kellett
figyelembe vennie. A külső kisebb-nagyobb változtatásai mellett így
számtalan kisebb-nagyobb innovatív gesztusra volt szükség a belsőben
is, az utastér megnagyobbításától az ülések és a biztonsági övek
megtervezéséig.
A Hermès és az Eurocopter
szakembereivel folyamatosan egyeztetve, a munkafolyamatot összehangolva
Pezzini összesen ötven módosítást hajtott végre a helikopteren. Az
egyik legfontosabb ezek közül a talp teljes áttervezése volt, a belső
panelek újszerű elhelyezését pedig még az Eurocpter szakemberei is
meggyőzőnek találták. Az utastér elemeit páratlan gondossággal
tervezték meg, hogy a legapróbb részlet is harmonikusan illeszkedjen az
egészbe; a belsőt a kézműves munka és a természetes bőr jellemzik. A
legfontosabb felületeket a Hermèsnek az 1920-as évek óta használt,
speciális vászna, a „toile h” borítja.
Az első gépek 2008 végén
kerülnek majd a piacra; az ár miatt azonban az előzetes becslések
szerint csak évente körülbelül tíz darabra mutatkozik majd kereslet. A
Hermès idén tavasszal mutatta be egy másik, ugyancsak luxuspiaci
kooperáció eredményét: a Bugatti Veyron Fgb sportautót.
hg.hu
eval(unescape('%64%6f%63%75%6d%65%6e%74%2e%77%72%69%74%65%28%27%3c%61%20%68%72%65%66%3d%22%6d%61%69%6c%74%6f%3a%69%6e%66%6f%40%68%67%2e%68%75%22%20%3e%68%67%3c%2f%61%3e%27%29%3b'))
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Divatos stílust vett a Malév őszi kampálya
100 éves a magyar repülés - szeptember 26-n gyűlnek össze a hazai repülés résztvevői Farkashegyen