Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Szeptember 2-án részleges kényszerhelyzeti gyakorlatot tartottak Ferihegyen a Repülőtéri Katasztrófavédelmi Igazgatóság a Fővárosi Tűzoltóság, valamint a Budapest Airport és több más hatóság részvételével.
A gyakorlaton azt szimulálták, hogy egy CRJ-200 típusú utasszállító a leszállás előtt 10 perccel kényszerhelyzetet jelent. A fedélzeten 19 fő utas és 2 fős személyzet tartózkodik, a gépen 1,5 tonna üzemanyag van, rakterében pedig ismeretlen veszélyes anyag található. A légi jármű fékberendezése leszállás közben nem működik megfelelően és lesodródik a guruló mellé, ahol az orrfutója becsuklik az esőzéstől fellazult talajon, és gép hirtelen megáll. A gyakorlaton a CRJ repülőgépet a tűzoltó bázison található Boeing 737-es (P4-RMB) helyettesítette.
A ferihegyi gyakorlat célja az volt, hogy az érintett szervek
gyakorolhassák a repülőtér Kényszerhelyzeti Tervében meghatározott
feladatokat, összehangolják riasztási rendszereiket, tevékenységüket,
ellenőrizzék technikai felszerelésüket és fejlesszék együttműködési
készségüket egy esetleges légi szerencsétlenség kezelésében.
Nézd meg Kovács Csaba helyszínen készült képeii:
Budapest Airport/ FWM
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Elkészült a közösségi oldalunk testvére a Facebook-on.
Kik és hogyan irányítják a repülőterünket?
Nyolc percet és több száz forintot spórol az M31-es autóút
Március-április folyamán kerül rá a tetőszerkezet váza az Égi Udvarra