Ferihegy repülőtér: Több mint 500 ezer magyarországi vállalkozás közül a 2009-es év Business Superbrands-e lett a Budapest Airport

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A 2009-es év Business Superbrands oklevelét adományozta a szakmai zsűri a Budapest Airport-nak.

 

A testület, amelyet Dr. Bienerth Gusztáv, az Amerikai-Magyar Kereskedelmi Kamara, az AmCham elnöke vezet, több mint 500 ezer magyarországi vállalkozás közül, a legnagyobb hazai szakmai szervezetek illetve kamarák ajánlásának figyelembe vételével hozta meg döntését.

 

 

network.hu


A szakmai elismerést a zsűri pontozásos rendszerrel ítélte oda, amelyben az üzleti eredményesség mellett olyan szempontokat is figyelembe vesznek, mint a minőség, a megbízhatóság és a kiválóság.
A jelentős elismerést – Jost Lammers vezérigazgató távollétében - Hardy Mihály, a Budapest Airport vállalati kapcsolatok igazgatója és Bob McFadyen a kereskedelmi üzletág igazgatója vette át.

 


Mi a Superbrands program?

A Brand Council független szervezet 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte 82 országban működik. Tiszteleg azon márkák előtt, melyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják. Magyarországon ötödik éve működik sikeresen a Suberbrands program. A program részleteiről, a Superbrand címmel járó előnyökről kérdeztük Dr. Serényi Jánost, a Superbrands Bizottság elnökét.


- Hogyan működik a Superbrands program?

 

- A Brand Council minden országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt. A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elvek alapján értékelik: „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”

 

- Miben különbözik ettől a Business Superbrands program?

 

- A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

 

 

 

network.hu

 

- Milyen előnyökkel jár a Superbrands és Business Superbrands cím?

 

- A Superbrands címet elnyert márkáknak lehetőségük van részt venni a Superbrands 2009 Programban, amely számos előnnyel jár.

 

Márkakommunikációjukban használhatják a Superbrands 2009 illetve Business Superbrands 2009 logót,

 

megjelennek a Magyar Superbrands 2009 évkönyvben és magazinban, a B2B márkák pedig a Magyar Business Superbrands 2009 évkönyvben.

 

A márkák részt vehetnek a nagyszabású Superbrands média- és PR-kampányban, a Magyar Fogyasztó konferenciáin, a GfK Hungária Piackutató márkakutatásában, és a Superbrands 2009 Díjkiosztó Gálán.


- Mi alapján választják ki a legkiválóbb márkákat?

 

- A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választják ki a 2009-es év hazai superbrandjeit.


A Business Superbrands program lelke az önkéntes szakértői bizottság, tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – a kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. A szakértői bizottság tagjai pontozással, egyenként értékelik a márkákat/cégeket, ennek a pontozásnak az eredménye a Magyarország legkiválóbb B2B márkáit tartalmazó végleges lista.

 

 

- Mennyire ismerik a fogyasztók ezeket a márkákat?

 

- A Superbrands Magyarország 2007 óta együttműködik a GfK Hungária Piackutató Intézettel annak érdekében, hogy a márkatulajdonosok jobban megismerjék a fogyasztók véleményét. Az 1000 fő megkérdezésén alapuló márkafelmérés eredményei azt mutatják, hogy a hazai superbrandek a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára. Azt, hogy egy márkának mekkora a vonzereje, illetve milyen kép él a fogyasztókban egy adott márkáról, a piackutató intézet a GfK Csoport által kifejlesztett úgynevezett Brand Potential Index (BPI) – azaz márkapotenciálindex – mutató segítségével vizsgálta.

 

Az eredményeket összesítő Márkaérték Index rávilágít, milyen erős egy márka a versenytárs márkákkal összehasonlítva, ezáltal kiderül, hogy az adott brand rendelkezik-e hűséges fogyasztókkal, a vásárlók hajlandóak-e többet fizetni az adott márkájú termékért.

 

 

 

 

 

Az Index egy 0-10 közötti intervallumon belül megállapított pontszámmal jelöli az adott brand értékét. Minél magasabb az Index, annál erősebb a márka márkaértéke. A felmérés ősszel indul és a kutatásban résztvevő márkák várhatóan novemberben kapják kézhez az eredményeket.

 

Gratulálunk a Budapest Airportnak!

Címkék: budapest airport business superbrands

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Rakusz Regina üzente 15 éve

Na a kreativitásra nincs panasz,az biztos! A fizetési lapjaink is nagyon kreatívak,lehet benevezem valami művészeti kiállításra....:)

Válasz

B Klári üzente 15 éve

A fejlesztések-beruházások költségét levonva illetve kreatív könyveléssel lehet a nyereségből veszteséget faragni. Itt gyanítható, hogy mindkettő szerepet játszik.

Válasz

Rakusz Regina üzente 15 éve

Üzleti eredményesség????Akkor miért halljuk mi dolgozók állandóan,hogy veszteséges a cég???

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu