Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | B Klári | 3 hozzászólás
A 2009-es év Business Superbrands oklevelét adományozta a szakmai zsűri a Budapest Airport-nak.
A testület, amelyet Dr. Bienerth Gusztáv, az Amerikai-Magyar Kereskedelmi Kamara, az AmCham elnöke vezet, több mint 500 ezer magyarországi vállalkozás közül, a legnagyobb hazai szakmai szervezetek illetve kamarák ajánlásának figyelembe vételével hozta meg döntését.
A szakmai elismerést a zsűri pontozásos rendszerrel ítélte oda,
amelyben az üzleti eredményesség mellett olyan szempontokat is
figyelembe vesznek, mint a minőség, a megbízhatóság és a kiválóság.
A jelentős elismerést – Jost Lammers vezérigazgató távollétében -
Hardy Mihály, a Budapest Airport vállalati kapcsolatok igazgatója és
Bob McFadyen a kereskedelmi üzletág igazgatója vette át.
A Brand Council független szervezet 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte 82 országban működik. Tiszteleg azon márkák előtt, melyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják. Magyarországon ötödik éve működik sikeresen a Suberbrands program. A program részleteiről, a Superbrand címmel járó előnyökről kérdeztük Dr. Serényi Jánost, a Superbrands Bizottság elnökét.
- Hogyan működik a Superbrands program?
- A Brand Council minden országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt. A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elvek alapján értékelik: „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”
- Miben különbözik ettől a Business Superbrands program?
- A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.
- Milyen előnyökkel jár a Superbrands és Business Superbrands cím?
- A Superbrands címet elnyert márkáknak lehetőségük van részt venni a Superbrands 2009 Programban, amely számos előnnyel jár.
Márkakommunikációjukban használhatják a Superbrands 2009 illetve Business Superbrands 2009 logót,
megjelennek a Magyar Superbrands 2009 évkönyvben és magazinban, a B2B márkák pedig a Magyar Business Superbrands 2009 évkönyvben.
A márkák részt vehetnek a nagyszabású Superbrands média- és PR-kampányban, a Magyar Fogyasztó konferenciáin, a GfK Hungária Piackutató márkakutatásában, és a Superbrands 2009 Díjkiosztó Gálán.
- Mi alapján választják ki a legkiválóbb márkákat?
- A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választják ki a 2009-es év hazai superbrandjeit.
A Business Superbrands program lelke az önkéntes szakértői bizottság,
tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek. A
bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott
mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai
szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével
jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt
tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint – az
egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által
javasolt – a kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet
kiválóságainak számítanak. A szakértői bizottság tagjai pontozással,
egyenként értékelik a márkákat/cégeket, ennek a pontozásnak az
eredménye a Magyarország legkiválóbb B2B márkáit tartalmazó végleges
lista.
- Mennyire ismerik a fogyasztók ezeket a márkákat?
- A Superbrands Magyarország 2007 óta együttműködik a GfK Hungária Piackutató Intézettel annak érdekében, hogy a márkatulajdonosok jobban megismerjék a fogyasztók véleményét. Az 1000 fő megkérdezésén alapuló márkafelmérés eredményei azt mutatják, hogy a hazai superbrandek a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára. Azt, hogy egy márkának mekkora a vonzereje, illetve milyen kép él a fogyasztókban egy adott márkáról, a piackutató intézet a GfK Csoport által kifejlesztett úgynevezett Brand Potential Index (BPI) – azaz márkapotenciálindex – mutató segítségével vizsgálta.
Az eredményeket összesítő Márkaérték Index rávilágít, milyen erős egy márka a versenytárs márkákkal összehasonlítva, ezáltal kiderül, hogy az adott brand rendelkezik-e hűséges fogyasztókkal, a vásárlók hajlandóak-e többet fizetni az adott márkájú termékért.
Az Index egy 0-10 közötti intervallumon belül megállapított pontszámmal jelöli az adott brand értékét. Minél magasabb az Index, annál erősebb a márka márkaértéke. A felmérés ősszel indul és a kutatásban résztvevő márkák várhatóan novemberben kapják kézhez az eredményeket.
Gratulálunk a Budapest Airportnak!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Szakmán kívüli tulajdonosé lesz a Budapest Airport
Politikai elitünk tevékenységét minősíti hogy a magyar légiközlekedés a mostani helyzetbe került
Pörögnek a hogyanok és a miértek a Malév-dolgozók körében
150 millió forintból zajszigetelt a Budapest Airport a reptér körül mintegy 400 ingatlant