Ferihegy repülőtér: Új generációs utaskiszolgáló rendszert vezet be a Malév

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A Malév 2010. év végéig áttér az új generációs Amadeus Altéa utaskiszolgáló szolgáltatási platformra.

 

2009 tavaszán a Malév hosszú távú együttműködési megállapodást kötött az Amadeus-szal, amely az új generációs technológiai megoldások élvonalát képviseli.
Az Amadeus Altéa használata előnyöket biztosít a Malév ügyfeleinek és személyzetének egyaránt. Az új on-line foglalási rendszer rendkívül felhasználóbarát, a jegyek lefoglalása és az út megtervezése egyszerűbb és átláthatóbb lett a légitársaság utasai számára.


Az Altéa rendszert használó Malév alkalmazottak így már egy egységesített platformon dolgoznak, ami gyors, innovatív technológia alapján működik. Az ügyféladatbázis központosított kezelése azt jelenti, hogy mostanra sokkal könnyebbé vált az információk átvitele a repülőjegy lefoglalásától kezdve egészen a check-in-ig. A Malév munkatársai gondoskodnak az egyenletes és a korábbinál magasabb színvonalú kiszolgálásról, amelyhez egyedi, megosztott utasprofil áll a rendelkezésükre minden olyan helyen, ahol az ügyfelekkel érintkeznek.


Az Altéa emellett olyan új jellemzőket is bevezet, mint a felhasználóbarát grafikus kezelőfelület a check-in pultnál dolgozók számára,

 

és olyan automatizált eljárások, melyek révén menedzselhetők a váratlan útvonal-változások.

 

Ezek az eszközök segítenek a munka hatékonyabbá tételében, és leegyszerűsítik illetve felgyorsítják az utasok repülőtéri kiszolgálását.


Az Amadeus által kifejlesztett Altéa rendszer a technológiai iparban egyedülálló megoldásokat kínál. A teljesen grafikus platform lesz a oneworld szövetség tagjai által használt leggyakoribb utaskiszolgáló rendszer. A oneworld olyan tagjai, mint a British Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a Qantas már jelenleg is az Amadeus-t használják fő informatikai platformként, míg a Cathay Pacific partner légitársaság és a már taggá választott Mexicana most tér át erre a rendszerre.


Az Amadeus Altéa Ügyfélkezelő Rendszer használata révén a Malév - mint a oneworld szövetség tagja - zökkenőmentes integrációt valósíthat meg a többi oneworld tag informatikai rendszereivel, és a sajátját ezekhez a rendszerekhez tudja igazítani.

 

Az Amadeus Altéa utaskiszolgáló szolgáltatási platformra átállás első szakaszában a magyar légitársaság idén augusztusban megújította az on-line foglalási rendszer motorját. A projekt várhatóan 2010 végén zárul.

 

Novemberben az ülőhelyek kezelésének (inventory) területén történik meg az átállás, a hozzá kapcsolódó fejlesztésekkel és módosításokkal. Az Amadeus Altéa rendszer bevezetése szerves része a Malév új, dinamikus értékesítési stratégiájának. A légitársaság arra számít, hogy ez az intézkedés kapacitásbővüléssel, s ezzel összefüggésben utasszám növeléssel jár majd.

A platform bevezetése révén a Malév versenyelőnyre tesz szert azokkal a légitársaságokkal szemben, amelyek régebben bevezetett utaskiszolgáló rendszerekkel támogatják a működésüket. Az Amadeus Altéa használatával a jegyek lefoglalása és az út megtervezése egyszerűbb és átláthatóbb lett a légitársaság utasai számára, de az így már gyors, innovatív technológia alapján működő egységesített platformon dolgozó alkalmazottak is jól járnak.

Könnyebb integráció
Az Amadeus által kifejlesztett Altéa rendszer lesz a oneworld szövetség tagjai által használt leggyakoribb utaskiszolgáló rendszer. A oneworld olyan tagjai, mint a British Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a Qantas már jelenleg is az Amadeus-t használják fő informatikai platformként, míg a Cathay Pacific partner légitársaság és a már taggá választott Mexicana most tér át a rendszerre.

Az Amadeus Altéa Ügyfélkezelő Rendszer használata révén a Malév - mint a oneworld szövetség tagja - zökkenőmentes integrációt valósíthat meg a többi oneworld tag informatikai rendszereivel, és a sajátját ezekhez a rendszerekhez tudja igazítani.


A központosított ügyféladatbázis kezeléssel sokkal könnyebbé vált az információk átvitele a repülőjegy lefoglalásától kezdve egészen a check-in-ig. A Malév munkatársai gondoskodnak az egyenletes és a korábbinál magasabb színvonalú kiszolgálásról, amelyhez egyedi, megosztott utasprofil áll a rendelkezésükre minden olyan helyen, ahol az ügyfelekkel érintkeznek.

Címkék: rendszer utaskiszolgáló Új generációs

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu