Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Malév 2010. év végéig áttér az új generációs Amadeus Altéa utaskiszolgáló szolgáltatási platformra.
2009 tavaszán a Malév hosszú távú együttműködési megállapodást
kötött az Amadeus-szal, amely az új generációs technológiai megoldások
élvonalát képviseli.
Az Amadeus Altéa használata előnyöket
biztosít a Malév ügyfeleinek és személyzetének egyaránt. Az új on-line
foglalási rendszer rendkívül felhasználóbarát, a jegyek lefoglalása és
az út megtervezése egyszerűbb és átláthatóbb lett a légitársaság utasai
számára.
Az Altéa rendszert használó Malév alkalmazottak így már egy
egységesített platformon dolgoznak, ami gyors, innovatív technológia
alapján működik. Az ügyféladatbázis központosított kezelése azt
jelenti, hogy mostanra sokkal könnyebbé vált az információk átvitele a
repülőjegy lefoglalásától kezdve egészen a check-in-ig. A Malév
munkatársai gondoskodnak az egyenletes és a korábbinál magasabb
színvonalú kiszolgálásról, amelyhez egyedi, megosztott utasprofil áll a
rendelkezésükre minden olyan helyen, ahol az ügyfelekkel érintkeznek.
Az Altéa emellett olyan új jellemzőket is bevezet, mint a
felhasználóbarát grafikus kezelőfelület a check-in pultnál dolgozók
számára,
és olyan automatizált eljárások, melyek révén menedzselhetők a váratlan útvonal-változások.
Ezek az eszközök segítenek a munka hatékonyabbá tételében, és leegyszerűsítik illetve felgyorsítják az utasok repülőtéri kiszolgálását.
Az Amadeus által kifejlesztett Altéa rendszer a technológiai
iparban egyedülálló megoldásokat kínál. A teljesen grafikus platform
lesz a oneworld szövetség tagjai által használt leggyakoribb
utaskiszolgáló rendszer. A oneworld olyan tagjai, mint a British
Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a Qantas már jelenleg is az
Amadeus-t használják fő informatikai platformként, míg a Cathay Pacific
partner légitársaság és a már taggá választott Mexicana most tér át
erre a rendszerre.
Az Amadeus Altéa Ügyfélkezelő Rendszer használata révén a Malév -
mint a oneworld szövetség tagja - zökkenőmentes integrációt valósíthat
meg a többi oneworld tag informatikai rendszereivel, és a sajátját
ezekhez a rendszerekhez tudja igazítani.
Az Amadeus Altéa utaskiszolgáló szolgáltatási platformra átállás első szakaszában a magyar légitársaság idén augusztusban megújította az on-line foglalási rendszer motorját. A projekt várhatóan 2010 végén zárul.
Novemberben az
ülőhelyek kezelésének (inventory) területén történik meg az átállás, a
hozzá kapcsolódó fejlesztésekkel és módosításokkal. Az Amadeus Altéa
rendszer bevezetése szerves része a Malév új, dinamikus értékesítési
stratégiájának. A légitársaság arra számít, hogy ez az intézkedés
kapacitásbővüléssel, s ezzel összefüggésben utasszám növeléssel jár
majd.
A platform bevezetése révén a Malév versenyelőnyre tesz szert azokkal a
légitársaságokkal szemben, amelyek régebben bevezetett utaskiszolgáló
rendszerekkel támogatják a működésüket. Az Amadeus Altéa használatával
a jegyek lefoglalása és az út megtervezése egyszerűbb és átláthatóbb
lett a légitársaság utasai számára, de az így már gyors, innovatív
technológia alapján működő egységesített platformon dolgozó
alkalmazottak is jól járnak.
Könnyebb integráció
Az Amadeus által kifejlesztett Altéa rendszer lesz a oneworld szövetség
tagjai által használt leggyakoribb utaskiszolgáló rendszer. A oneworld
olyan tagjai, mint a British Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a
Qantas már jelenleg is az Amadeus-t használják fő informatikai
platformként, míg a Cathay Pacific partner légitársaság és a már taggá
választott Mexicana most tér át a rendszerre.
Az Amadeus Altéa Ügyfélkezelő Rendszer használata révén a Malév - mint
a oneworld szövetség tagja - zökkenőmentes integrációt valósíthat meg a
többi oneworld tag informatikai rendszereivel, és a sajátját ezekhez a
rendszerekhez tudja igazítani.
A központosított ügyféladatbázis kezeléssel sokkal könnyebbé vált az
információk átvitele a repülőjegy lefoglalásától kezdve egészen a
check-in-ig. A Malév munkatársai gondoskodnak az egyenletes és a
korábbinál magasabb színvonalú kiszolgálásról, amelyhez egyedi,
megosztott utasprofil áll a rendelkezésükre minden olyan helyen, ahol
az ügyfelekkel érintkeznek.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Leállt az utastájékoztató, rendszer és még tartós áramkimaradás is volt szeptember utolsó hétvégéjén
Amire joggal lehetünk büszkék Ferihegyen