Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Malév ez év elején új alapokra helyezte kereskedelmi stratégáját, mely a légitársaság legfontosabb piacaira, új utas-szegmensek megszólítására, a hálózati modell kiaknázására, a piaci részesedés és a férőhely-kihasználás növelésére fókuszál. A légitársaság több új kereskedelmi és marketing eszközzel élénkíti az értékesítését; olyan árstruktúrával jelent meg a piacon, mely folyamatosan versenyképes ajánlatokat jelent a konkurenciával, köztük a fapadosokkal szemben is; megduplázta marketing büdzséjét; rendszeres online kampányokat hirdet; új online foglalási rendszert vezet be; a céges ügyfelek számára kidolgozta ’Corporate Saver’ nevű programját; az utazási irodákkal és szupermarketekkel együttműködve pedig kedvező utazási csomagárakat kínál.
„Az új proaktív kereskedelmi szemléletünk a gazdasági recesszió
közepette is eredményesnek bizonyult. A Malév áprilisban tudott
fordítani az európai hálózati légitársaságokra általában jellemző
forgalomcsökkenési trenden és növelni tudta utasszámát. A növekedés
májusban és a nyáron sem állt meg, április, május és június hónapokban
a Malév utasszáma átlagosan 8%-kal növekedett az előző évihez képest.
Július első három hetében a forgalomnövekedés mértéke 7%-os volt.
Örömmel konstatáltuk, hogy sikerült növelnünk magyarországi piaci részesedésünket is 3,2 százalékponttal a második negyedévben. A foglalási adatok a következő hónapokra is növekedést mutatnak.” – mondta Karim Makhlouf a Malév kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a légitársaság ma délelőtti sajtótájékoztatóján
A Malév különösen azokra a piacokra koncentrál, melyek
kulcsfontosságúak az utasszám és a bevétel szempontjából, vagyis,
melyek eddig is a legtöbb utast és bevételt jelentették a légitársaság
számára. A legfontosabbak a nyugat- és észak-európai útvonalak, úgy
mint Amszterdam, Koppenhága, London, Párizs, Madrid, Brüsszel,
Frankfurt. Emellett nagy jelentősége van még az athéni, bukaresti és
tel avivi járatoknak is. A Malév Magyarország mellett ezekre a piacaira
különösen nagy figyelmet fordít és jelentősen növeli marketing és
értékesítési tevékenységét.
A Malév 3,2 százalékponttal növelni tudta hazai piaci
részesedését is 43,4%-ra, mely elsősorban a magyar főváros és
Nyugat-Európa közötti forgalom, illetve az észak- illetve
nyugat-európai célállomások és Kelet-Európa, illetve a Közel-Kelet
közötti forgalom növekedésének köszönhető.
A légitársaság átszálló utasainak száma is nőtt 15%-kal, ami a
Malév jól működő hálózati modelljét és az ebben meglévő lehetőségeket
igazolja. A Malév utazóközönségének mintegy negyven százaléka átszálló
utas, ezért a légitársaság továbbra is olyan menetrendet kínál, mely
naponta többszöri összeköttetést biztosít Kelet és Nyugat, illetve
Észak és Dél között biztosítva ezzel a régióban meglévő gyűjtő-elosztó
légitársaság státuszát.
- Malév -
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
6%-al nőtt a Malév forgalma 2009-ben
Újabb Malév-utód tűnt fel a láthatáron
A Malév földi flotta szép napjai
Pál Gábor minden Malév-géptípus makketjeit elkészítette