Ferihegy repülőtér: Új kereskedelmi stratégiájával növelte forgalmát a Malév

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A Malév ez év elején új alapokra helyezte kereskedelmi stratégáját, mely a légitársaság legfontosabb piacaira, új utas-szegmensek megszólítására, a hálózati modell kiaknázására, a piaci részesedés és a férőhely-kihasználás növelésére fókuszál. A légitársaság több új kereskedelmi és marketing eszközzel élénkíti az értékesítését; olyan árstruktúrával jelent meg a piacon, mely folyamatosan versenyképes ajánlatokat jelent a konkurenciával, köztük a fapadosokkal szemben is; megduplázta marketing büdzséjét; rendszeres online kampányokat hirdet; új online foglalási rendszert vezet be; a céges ügyfelek számára kidolgozta ’Corporate Saver’ nevű programját; az utazási irodákkal és szupermarketekkel együttműködve pedig kedvező utazási csomagárakat kínál.


„Az új proaktív kereskedelmi szemléletünk a gazdasági recesszió közepette is eredményesnek bizonyult. A Malév áprilisban tudott fordítani az európai hálózati légitársaságokra általában jellemző forgalomcsökkenési trenden és növelni tudta utasszámát. A növekedés májusban és a nyáron sem állt meg, április, május és június hónapokban a Malév utasszáma átlagosan 8%-kal növekedett az előző évihez képest. Július első három hetében a forgalomnövekedés mértéke 7%-os volt.

 

Örömmel konstatáltuk, hogy sikerült növelnünk magyarországi piaci részesedésünket is 3,2 százalékponttal a második negyedévben. A foglalási adatok a következő hónapokra is növekedést mutatnak.” – mondta Karim Makhlouf a Malév kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a légitársaság ma délelőtti sajtótájékoztatóján


A Malév különösen azokra a piacokra koncentrál, melyek kulcsfontosságúak az utasszám és a bevétel szempontjából, vagyis, melyek eddig is a legtöbb utast és bevételt jelentették a légitársaság számára. A legfontosabbak a nyugat- és észak-európai útvonalak, úgy mint Amszterdam, Koppenhága, London, Párizs, Madrid, Brüsszel, Frankfurt. Emellett nagy jelentősége van még az athéni, bukaresti és tel avivi járatoknak is. A Malév Magyarország mellett ezekre a piacaira különösen nagy figyelmet fordít és jelentősen növeli marketing és értékesítési tevékenységét.  


A Malév 3,2 százalékponttal növelni tudta hazai piaci részesedését is 43,4%-ra, mely elsősorban a magyar főváros és Nyugat-Európa közötti forgalom, illetve az észak- illetve nyugat-európai célállomások és Kelet-Európa, illetve a Közel-Kelet közötti forgalom növekedésének köszönhető.


A légitársaság átszálló utasainak száma is nőtt 15%-kal, ami a Malév jól működő hálózati modelljét és az ebben meglévő lehetőségeket igazolja. A Malév utazóközönségének mintegy negyven százaléka átszálló utas, ezért a légitársaság továbbra is olyan menetrendet kínál, mely naponta többszöri összeköttetést biztosít Kelet és Nyugat, illetve Észak és Dél között biztosítva ezzel a régióban meglévő gyűjtő-elosztó légitársaság státuszát.

 

- Malév -

Címkék: bövekedés forgalom kereskedelmi malév

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu