Ferihegy repülőtér: Újabb Malév-utód tűnt fel a láthatáron

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2468 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2468 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2468 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2468 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Budapesti központtal jön létre, de nem a magyar és még csak nem is a közép- és kelet-európai régió utas- és áruforgalmára alapozza üzleti modelljét az a légitársaság, amelynek megalapítása a hónap végére várható. A Malévénál nagyobb flottát bankkölcsönből kívánják finanszírozni – mondta a Magyar Nemzetnek Lévai Péter civil kezdeményező.

 


Eddig mindig kacsának bizonyultak a Malév februári csődje óta fel-felröppenő hírek a budapesti központú magyar légitársaság létrehozásáról. Most azonban már biztosnak látszik, hogy a hónap végére létrejön egy zártkörű részvénytársaság, amely tárgyalásokat kezd három bankkonzorciummal mintegy 50 korszerű repülőgép meghitelezéséről, amelyek egy része távolsági utakra alkalmas, azaz széles törzsű. A hitel mint finanszírozási forma fontos tényező, mert – ellentétben a lízinggel – a gépek a cég birtokába kerülnek, így fedezetként szerepelhetnek – mondta a Magyar Nemzet kérdésére Lévai Péter, a Civil Társulás az Új Magyar Légitársaságért ügyvivője. A szervezet a Malév csődjét követően együtt kezdett szervezkedni a Malérttel, ám a nyár elején elváltak útjaik.

 

 

network.hu

 

Az mno.hu beszámolt róla, hogy Veres Jánost is meghallgatta a Malév privatizációját vizsgáló országgyűlési bizottság. A volt pénzügyminiszter hangsúlyozta, hogy az AirBridge azért nyerte meg a légitársaság privatizációs pályázatát, mivel egyedül ez a cég tett bankgaranciát ajánlata mögé

 

Lévai Péter elmondta, a piacon több gazdasági csoport is megjelent, hogy a Malév után maradt üzleti űrt betöltse, de egyik sem jutott el az elképzeléseik megvalósulásáig. Köztük a volt a Demján-csoport, amely a kínai Hainan légitársasággal folytatott sikertelen tárgyalások után szállt ki a légiüzletből, Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója és Déri Tamás, a Tensi-csoport utazási iroda tulajdonosa, egykori Malév-vezérigazgató is.

 

Lévai Péter szerint az az üzleti modell, amellyel független iparági szakértők megkeresték a civil társulásukat, megoldást kínál a jelenlegi helyzetre, arra a problémára, hogy a szűkülő piacon, szűkülő jövedelmezőséggel csak azok a szereplők maradnak talpon Európában, amelyek a három nagy légitársaság-csoport valamelyikéhez csatlakoznak.

 

Magyar Nemzet

Címkék: civil csőd légitársaság lévai péter malév

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Fülöp Péter üzente 8 éve

A Wizzairnek dolgozom, régebben panaszleveleket kezeltem, most kint a reptéren csesztetjük az utasokat. Lehet picit sokat ittam ma este, de legalább őszinte vagyok. Elég sok olyan utasítást kapunk fentről, amikkel az utasok életét keserítjük meg.... Na mindegy, azé szeretek itt dolgozni!!! Puszi mindenkinek: Fülöp Péter (Pepe)

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu