Ferihegy repülőtér: Online becsekkolás a Malévnál, mért SITA?

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Online check-in a Malévnál a SITA segítségével

Nincs több sorban állás vagy idegeskedés

 

Mostantól akár otthonról is becsekkolhatunk a Malévnál bevezetett online check-in szolgáltatásnak köszönhetően. A repüléstechnikai IT-ra specializálódott SITA technológiájára épülő új megoldás segítségével a Malév utasai bárhonnan becsekkolhatnak. Így el lehet kerülni a start előtti kapkodást és a kígyózó reptéri sorokat.

 

„Egyre több utas használja a különböző önkiszolgáló rendszereket világszerte. Büszkék vagyunk arra, hogy a Malév is felzárkózott a hasonló szolgáltatásokat magas színvonalon nyújtó légitársaságok sorába. Az új online utaskezelési rendszer segítségével az elektronikus jeggyel rendelkező utasok valamennyi Budapestről induló, menetrend szerinti közvetlen Malév járatra (New York és Torontó kivételével), mostantól akár otthonról vagy az irodából is becsekkolhatnak. Kizárólag internetkapcsolatra van szükség“ - magyarázza Leonov Péter, a Malév vezérigazgatója.

 

Az online becsekkolás csak egy a sok megoldás közül, amivel az utasok egyre inkább maguk oszthatják be idejüket a repülőtéren: „Hat darab önkiszolgáló utaskezelési pultot helyeztünk el Ferihegyen, illetve a jegyrendeléseket is már több éve online lehet intézni. A következő egy év során pedig az online check-in szolgáltatásunkat a világ bármelyik repteréről elérhetővé tesszük, ahol erre a technikai lehetőségek adottak“ – hoz konkrét példákat a Malév vezérigazgatója.

Egyre több légitársaságnál számít elvárt szolgáltatásnak az online check-in, miközben nem csak az alkalmazottak létszámát képesek ezáltal optimalizálni, de a reptéreken szokásos zsúfoltságot is csökkentik. A 2008-as Airline IT Trends Survey [1] szerint, mely a légiközlekedési ipar jelenlegi és jövőbeli IT helyzetét vizsgálja- a jövőben várhatóan a légitársaságok 92%-a fogja az online check-in technológiát bevezetni.

 

„Az egyre inkább népszerű online utaskezelésnek három alapvető célt kell szolgálnia: az utasok elégedettségének növelésén kívül a költségeket valamint a reptéri sorbanállást is csökkentenie kell“ – teszi hozzá Ilya Gutlin, a SITA kelet- és közép európai alelnöke.

 

 

A SITA-ról


A SITA a légi szállítmányozás vezető IT ellátója világszerte. Integrált üzleti és kommunikációs megoldásokat szállít a légitársaságok, repülőterek, forgalomszervező- és számítógépes helyfoglaló rendszerek, kormányhivatalok, repülőgép gyártó cégek valamint a légi fuvarozó társaságok számára.
A SITA központja Genfben, Svájcban található és 220 országban van érdekeltsége. A SITA árbevétele 2007-ben meghaladta az 1,42 milliárd dollárt.

Címkék: check-in malév online reptér sita

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu