Ferihegy repülőtér: A jövő repülőgépei

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Hihetetlenül nézhet ki, de ez a közeli jövő valósága. A NASA és a nagy repülőgép gyártók folyamatosan dolgoznak azon, hogy csendesebb, energiatakarékosabb és egyre gyorsabb repülőgépeket fejlesszenek ki. Íme néhány a legújabb típusok és formák közül.

 

 

 

Ilyen lesz a Boeing szupergépe 2025-ben

 

A Lockheed Martin, a Northrop Grumman és a Boeing is felkérést kapott az Amerikai Egyesült Államok Nemzeti Légügyi és Űrhajózási Hivatalától (NASA), hogy 2025-re fejlesszenek ki egy olyan modellt, amely képes a hangsebesség 85%-ával repülni, 11 ezer kilométer a hatótávolsága és sok utast, valamint rakományt is tud szállítani. 

 

 

 

 

A Lockheed Martin tervei nem is tűnnek olyan elvadultnak

A három koncepció mellett bemutatjuk azokat a terveket is, amelyek minden valószínűség szerint forradalmasítják a repülést.

 

 

 

A Northrop Grumman elképzelése

Ahány tervező, annyiféle utat választanak. Akadnak, akik grandiózus megoldáson törik a fejüket, mások inkább az autókat helyettesítenék repülő szerkezetekkel. 

 

 

 

 

 A NASA-nál úgy vélik, hogy a 21. század második felében a repülés a mindennapok természetes része lesz. Ennek szellemében épül ez az elektronikus meghajtású, egyszemélyes repülő. A "kocsirepülő" 230 km/órás sebességgel hasítaná az eget, és 80 kilométeres távot tudna megtenni egyetlen feltöltéssel.

 

 

 

 

 Komolyan kell venni az Airbus terveit is. Európa legnagyobb repülőgép gyártója egy olyan gépet álmodott meg 2050-re, amelynek hosszú, vékony szárnyai vannak, hátsó szárnyai pedig U-alakúak. A fedélzeten önmagukat tisztító ülések, átlátszó borítás és hologramos díszek szolgálnák az utasok kényelemérzetét. 

 

 

 

 

 Az Icon A5-ös nagy előnye, hogy összehajthatóak a szárnyai, így aztán egy nagyobb garázsba is befér. A gyártók a drága sportautók vevőkörét célozták meg: 30 millió forintért bárkinek lehet majd saját autója, amely képes "helikopterként" is leszállni. 

 

 

 

 

 "Repülő jachtnak" nevezik az Aeroscraft ML866-os típust, amely leginkább egy repülő csészealj és egy léghajó zabigyerekének tűnik. Odabenn pazar, hatalmas belső terek várják az utasokat. A yacht nem túl gyors, mindössze 277 km/órás sebességre képes, azonban bárhol képes le- és felszállni.

 

K. Sz.  

Címkék: jövő repülőgép

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

B Klári üzente 13 éve

A Northrop Grumman gazdaságilag nagyon is ésszerű megoldásnak tűnik repülési szempontból, a földi kiszolgálásuk már más tészta.
...meg nekem úgy tűnik, hogy a pilótáknak is nehezebb lesz letenni ezt a gépet, mint a hagyományost (és nem a mai leszálló- és futópályák alakja miatt, hanem egyensúlyi szempontból)

Válasz

Sármási Zoltán üzente 13 éve

Érdekesek a visszatérő formák: a Boeing terve az amerikai B2 lopakodóra emlékeztet, az Aeroscraft ML866-os meg a léghajóformát veszi elő. A Northrop Grumman terve viszont azért érdekes, mert a repülőtereket is át kellene építeni a fogadásához.

Válasz

B Klári üzente 13 éve

Igen, sejthetően valami kompozit anyagot használnak majd, szén- vagy üveg nanoméretű szálakat tartalmazó műanyagokat

Válasz

Budai Károly üzente 13 éve

Állítólag a jövő repülőgépei nagyobbrészt műanyagból fognak készülni,mert így könnyebb lesz maga a gép ( kevesebb üzemanyag,több utas)ha elavult könnyebb az újrahasznosítás,szétbontás.

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu