Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | B Klári | 0 hozzászólás
A cseh Travel Service ügyvezető igazgatója szerint teljességgel lehetetlen nyereségessé tenni a dömpingárakkal működő Malévot.
A chartertársaság vezetője úgy véli, hogy a kormány feleslegesen próbálja megmenteni az adófizetők pénzén a nemzeti légitársaságot.
Farkas Attila szerint elméletileg nem lenne gond a Malév állami visszavásárlásával, de a társaság bő féléve ár alatt értékesíti a jegyeit. Az ezáltal keletkező veszteségek pedig „a magyar államra, a magyar adófizetőkre” hárulnak – mondta az ügyvezető.
A Travel Service vezetője számára kérdéses, hogy egyes útvonalakon, hogyan tud olcsóbb lenni a szakszervezettel, „vízfejjel” rendelkező Malév egy privát, szervezetileg karcsúbb céggel szemben.
Farkas Attila ráadásul úgy látja, hogy a Malév csődje esetén a magyar piacot könnyedén el tudnák látni a diszkont légitársaságok is. A Travel Service például egy-két hónap alatt át tudna csoportosítani gépeit a cseh, illetve a szlovák piacról.
Az ügyvezető igazgató utalt a pénzügyminiszter levelére is, amelyben Oszkó Péter decemberben azt írta, hogy a Malév visszaállamosítása csak elméleti lehetőség.
Az ügyben megkerestük a Malév kommunikációs vezetőjét is, aki azonban nem kívánta kommentálni a Travel Service álláspontját.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Megszületett a megállapodás – 26,7 milliárd költségvetési forint és 4,66 milliárd forint apport összegért 95 százalékban állami tulajdonba kerül a Malév
Hozzák nyilvánosságra a Malév és a Budapest Airport privatizációs szerződéseit - szorgalmazzák a légi szakszervezetek
Orosz kézből visszaállamosításra kerül a Malév, nyakunkba véve 70 milliárd Ft-nyi tartozást
Segítené a Malév pozícióját, jövőbeni lehetőségeit és üzleti hatékonyságát, ha stratégiai befektető érdeklődne a Malév iránt