Ferihegy repülőtér: Titkos utasminősítési vizsgálat eredménye: Mind a nyaralók, mind az üzleti utazók elégedettek a Ferihegyi repülőtér szolgáltatásaival

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2479 fő
  • Képek - 2478 db
  • Videók - 206 db
  • Blogbejegyzések - 781 db
  • Fórumtémák - 53 db
  • Linkek - 202 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Mindez nem utolsósorban azért fontos, mert ha a reptéri szolgáltatások átlaga az 5-ös skálájú osztályozási listán két egymást követő negyedévben 3,5 pont alá esne, súlyos büntetéseket kellene fizetnie a Budapest Airportnak.

A repülőtér működésének minőségi mutatóit három szempont alapján is elemzik - egymástól függetlenül - a vizsgálattal megbízott külföldi marketing cégek, méghozzá részben az ún."mystery customer" vagyis titkos utazó módszerrel, valamint egy-egy találomra kiválasztott járat üzleti- és turista célú utasainak kikérdezése alapján.

network.hu



A repülőtér rendszeresen felméri a légitársaságok véleményét is, amit az utasok visszajelzései mellett szintén figyelembe vesz a későbbi szolgáltatásfejlesztésnél. A harmadik módszer pedig objektív visszajelzés alapján történik, itt elsősorban a repülőtér műszaki paramétereit mérik, mint pl. a futópályák rendelkezésre állása, állapota, az állóhelyek, az utashidak kapacitása, poggyász szalagok működése stb.

Az összesített felmérés adataiból kiderül, hogy a ferihegyi 2-es terminálon zajló jelentős méretű építkezés (a SkyCourt - Égi Udvar 200 millió eurós beruházása) ellenére nem hogy romlott, hanem bizonyos területeken még javult is a szolgáltatás megítélése. Az ún. ASQ (Airport Service Quality) felmérés szerint érezhetően javult az elmúlt években például a biztonsági ellenőrzés hatékonysága és a biztonsági személyzet udvariassága is.

Az új utasbiztonsági rendszer tavaly nyári korszerűsítése óta lényegesen rövidült a kényszerű sorbanállás a 2-es terminálon és ezzel együtt az utasok panaszainak száma is nagyságrendekkel csökkent. A Budapest Airport mintegy 900 millió forintot költött a berendezések cseréjére és a biztonsági személyzet oktatására.

A titkos felmérés szerint mind a turisták, mind az üzleti utasok jobbnak érzik a repülőtéri éttermek és bárok színvonalát, elégedettebbek a vásárlási lehetőségekkel. Egy év óta öt új étterem (Franz Café, Beers of the World, News Bar, Brio Pub, Bill Bentley Pub) és kilenc új üzlet (Hungaricum, MOA bizsu, Naga ékszer, Photo Hall, Szamos Marcipán stb.) nyílt Ferihegyen.



 Forrás: tőzsdefórum.hu  

Címkék: airport légitársaság marketing minőségi utas vizsgálat üzleti

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu