Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nagy az érdeklődés a német Hochtief csoport nemzetközi repülőtereket, köztük a ferihegyit üzemeltető cégekből álló holdingjáért. Szerdai értesülések szerint francia, német és kínai befektetők is érdeklődnek az üzlet iránt, amelyet még az idén lebonyolít a Hochtief.
A Hochtief a budapesti mellett az athéni, a düsseldorfi, a hamburgi, a sydney-i, a tiranai nemzetközi repülőtér üzememeltetésében érdekelt. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető BA Zrt.-ben többségi tulajdonos, és egy júniusi kormányhatározat szerint meg kell vásárolnia az állam 25 százalék plusz egy szavazat nagyságú részesedését.
|
|
A hatóságok közlése szerint kora este már csaknem százötvenezren várakoztak Budapesten a rakpartokon és az oda vezető utcák torkolatában, hogy megnézzék a tűzijátékot. Nemcsak a rakpartokon, de a szállodák, épületek teraszain, erkélyein is sok nézelődő gyűlt össze.
A Duna-parthoz vezető utakon, amelyet a rendőrség az állami ünnepi rendezvények miatt nem zárt le, már kora délután nem lehetett parkolóhelyet találni, a tömegközlekedési változások miatt sokan csak gyalog tudták megközelíteni a tűzijáték helyszínét.
Lezuhant a brit légierő híres műrepülő-kötelékének, a Red Arrows csoportnak egyik gépe szombaton egy angliai légi bemutató során.
A kilenc gépből álló kötelék a bournemouth-i légi fesztiválon tartott bemutatót. Szemtanúk elmondták: a repülőgép Throop falu közelében csapódott a földbe. A brit védelmi minisztérium közölte: Jon Egging, a repülőgép 33 éves pilótája meghalt a balesetben. A pilóta tavaly ősszel csatlakozott a kötelékhez.
A Red Arrows köteléket 1965-ben hozták létre, azóta 53 országban több mint 4000 bemutatót tartottak.
Érezhetően több fiatal hátizsákos turista színesíti a budapesti repülőtéri mindennapokat augusztus hónapban.
Egymást érik a nyári szezonban a magyarországi fesztiválok. A
többnapos programsorozatra számos külföldi vendég – mind fellépő, mind
pedig fesztiválozó – érkezik, jó részük légi úton. A reptér nyári
forgalma egyébként is két- háromszorosa a télinek, de a jóval nagyobb
forgalom sem okoz fennakadást, legfeljebb egy kis woodstocki hangulatot
kölcsönöz a repülőtérnek a fűben pihenő sok-sok hátizsákos,
raszta-frizurás utas.
Toljuk össze Fordot a Wright fivérekkel és több mint száz év múlva kész a Terrafugia cég által gyártott repülő autó, így indít a cég reklám videója.
Milyen jó lenne, ha Budapest felé egy vasárnap esti csúcsforgalomban csak gondolnánk egyet és kinyitnánk a szárnyat és felszállnánk az összeragadt autósor fölé. De a repülő autó nem így működik.
Az szigorúan hol repülő, hol autó, menet közben az országúton nincs alakváltozás.
A jármű a levegőből nézve egy az amerikai szabványok szerinti könnyű sport repülőgép, gombnyomásra összecsukható szárnyakkal, az utaskabin végén elhelyezett Rotax motorral.
13 éve | B Klári | 0 hozzászólás
13 éve | B Klári | 0 hozzászólás
A Wizz Air Magyarország, a Wizz Air Group legnagyobb légitársasága a 42. helyet szerezte meg a nemrég publikált Figyelő Top 200 listán, amely a 2010-es bevételeik alapján rangsorolja a hazai vállalatokat.
A Wizz Air Magyarország bevétele 165 milliárd forintra nőtt a 2011 március 31-én lezárult 2010-es pénzügyi évben, ami 22%-os növekedést jelent az előző évhez képest (mérlegzáráskor érvényes euró/forint középárfolyamon számolva). Ezen eredmény megerősíti, hogy a Wizz Air továbbra is Magyarország legnagyobb légiközlekedési vállalata.
13 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Nyolcvan éve, 1931. július 15-én indult útnak Amerikából Endresz György pilóta és Magyar Sándor navigátor, akik Justice For Hungary (Igazságot Magyarországnak) feliratú repülőgépükkel első magyarként repülték át az Atlanti-óceánt.
Útjuk során három világrekordot is megdöntöttek: a kedvezőtlen időjárási viszonyok ellenére 13 óra 50 perc alatt, átlagosan 250 kilométer/órás átlagsebességgel ők jutottak el leggyorsabban Amerikából Európába, és ők repültek legtovább a kontinens belsejébe.
Visszafordult a Wizzair tegnap esti, 18.20-as londoni járata. A gép a repülőtér honlapjának adatai szerint eleve csak 19.07-kor szállt fel Ferihegyről, majd információink szerint Göd-Vác magasságában visszafordult.
A flightradar24.com rögzítette a gép útvonalát.
A flightradar24.com adatai megerősítik, hogy a gép nem sokkal a felszállás után visszafordult, majd – feltehetően, hogy a landolás előtt elhasználja az üzemanyagot – Isaszeg és Sülysáp felett körözött hosszasabban, végül visszafordult a repülőtérre.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás