Ferihegy repülőtér Blog: 2010. március

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2436 fő
  • Képek - 2477 db
  • Videók - 210 db
  • Blogbejegyzések - 780 db
  • Fórumtémák - 52 db
  • Linkek - 198 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2436 fő
  • Képek - 2477 db
  • Videók - 210 db
  • Blogbejegyzések - 780 db
  • Fórumtémák - 52 db
  • Linkek - 198 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2436 fő
  • Képek - 2477 db
  • Videók - 210 db
  • Blogbejegyzések - 780 db
  • Fórumtémák - 52 db
  • Linkek - 198 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2436 fő
  • Képek - 2477 db
  • Videók - 210 db
  • Blogbejegyzések - 780 db
  • Fórumtémák - 52 db
  • Linkek - 198 db

Üdvözlettel,

Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Ferihegyi Repülőtér közössége hírei - 2010. március

A nyári időszámítás életbe lépésével egyidőben, március 28-án hajnalban, a korábbi évekhez hasonlóan a Malév is módosítja menetrendjét: vasárnaptól már új célállomásokra is repülnek a légitársaság gépei.

 

 

 

network.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

A téli időszakot követően májustól újra beindulnak a nyári favorit célállomások Malaga, Split, áprilistól Szentpétervár, és újra elérhető lesz Dublin is.


A Malév a nyári menetrendben 35 ország 50 célállomására repül.

Utolsó hozzászólás

B Klári üzente 8 éve

Így van, de nyárra vonatkozik és még aktuális is!
Ha te máshogy gondolod, fűzd hozzá frissebb információidat.

Tovább 

Összeesküvés-elméletek, titkos katonai kísérletek, klímamódosítás, avagy csak hétköznapi fizika és hétköznapi jelenségek? Egy kis magyarázat, hogy miket is láthatunk az égen, ami egyeseknek gyanús.

 




Az emberek nagy része nem bámul fel az égre, maximum, ha mennydörgést hall. Vagy talán megnéz egy naplementét, amelyet átitat a romantika és a szúnyogzümmögés. Nagyritkán, véletlenül észrevesz azonban valamit, ami eltér az átlagostól, megszokottaktól...

Tovább 

 

Sok emberben felmerül a kérdés: „Miért kell a repülést jogilag szabályozni”? Főleg azok számára, akik a siklórepülésben a szabadságot, a kötetlenséget látják. 

Hazánkban jelenleg (2000. ápr.10.) 475 siklóernyőst tartanak nyilván. Ehhez hozzá kell számítani a sárkányosokat – tekintettel arra, hogy Ők is ugyanazokat a starthelyeket használják – valamint azt, hogy siklórepülő táborunk dinamikusan fejlődik.

Tekintettel arra, hogy a levegőben nehéz táblákat elhelyezni, a légiközlekedést más - egyedi módon szabályozzák.

Utolsó hozzászólás

B Klári üzente 8 éve

Módosulnak a légtérhasználati engedélyeztetés szabályai

2010. március 26.

A kormány április 1-jei hatállyal módosította a magyar légtér igénybevételéről szóló rendeletet - közölte a kormányszóvivő az MTI-vel pénteken.
Szollár Domokos elmondta: a módosítás eredményeként életszerűbb szabályok jönnek létre, világosabbá és egyértelműbbé válnak a felelősségi körök, és pontosabb határidőket szabnak meg a légtérhasználati engedélykérelmekre. Hozzátette: az eddigi hét helyett nyolc nappal a tervezett berepülés előtt kell kérelmezni az egyszeri berepülési engedélyt.
Új elem az is, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak (NKH) a külügyminiszter akkor küldi meg a kérelmet, ha annak teljesítésével egyetért és az NKH légiközlekedési igazgatósága ezt további jóváhagyások megszerzése érdekében - elektronikus úton vagy telefaxon - haladéktalanul megküldi az Információs Hivatalnak (IH), a Nemzetbiztonsági Hivatalnak (NBH), a Katonai Biztonsági Hivatalnak (KBH) és a Katonai Felderítő Hivatalnak (KFH). Szintén új elem, hogy az említett szerveknek két napjuk van arra, hogy hozzájáruljanak az engedély megadásához. A folyamat felgyorsítása érdekében a szerveknek a hozzájárulást elektronikus úton vagy telefaxon kell megtennie a légiközlekedési igazgatóság felé.
Az engedélyt az NKH továbbra is csak akkor adhatja meg, ha ahhoz a külügyminiszteren kívül az IH, az NBH, a KBH és a KFH hozzájárul - közölte a szóvivő.

- Híradó.hu -

Tovább 

AIS (Aeronautical Information Service): légiforgalmi tájékoztató szolgálat, a légiforgalom biztonsága, rendszeressége és hatékonysága szempontjából szükséges tájékoztatások nyújtása;

 

AMC (Airspace Management Cell): a légtérgazdálkodó csoport jelölésére használt rövidítés;

 

AMSL (Above Mean Sea Level): a közepes tengerszint feletti magasság jelölésére használt rövidítés;

 

ARP (Aerodrome Reference Point): repülőtér vonatkozási pont jelölésére használt rövidítés.

 

ATC ( Automatic Terminal Control ) 


ATS (Air Traffic Services): légiforgalmi szolgálat; gyűjtőfogalom, amely jelenthet repüléstájékoztató szolgálatot, repülőtéri repüléstájékoztató szolgálatot, riasztó szolgálatot, légiforgalmi irányító szolgálatot, körzeti irányító szolgálatot, bevezető irányító szolgálatot és repülőtéri irányító szolgálatot;

 

ATS jelentőpont: meghatározott földrajzi hely, amelyhez viszonyítva a légijármű helyzetét jelenteni lehet;

 

ATS útvonal: a légiforgalom lebonyolítására kijelölt útvonal, amelyet a légiforgalmi szolgálatok ellátása érdekében határoztak meg.

Tovább 

Van egy repülési szimulátor központ Budapesten, a XI. kerületi Savolya Parknál.

HighFly Aviation a neve, ahol a nagygépes repülés élményét szerezheti meg
bátor laikus és tanulni vágyó pilóta egyaránt.

 

Repülési programokat, versenyeket, kapitányavató bulikat, sima játékrepülést és hivatalos pilótaoktatásat is tartanak.

 

Így kell repülni Boeing 737-essel, legalábbis a PCworld szerint

 


Ezekkel fogsz találkozni:

 

  • 210 fokban vetített kép 2,5 méter magasságban
  • Teljes audió rendszer
  • Független oktatói pult beavatkozási lehetőség a repülés bármely fázisában, rögzítési, visszajátszási, ismétlési lehetőséggel
  • Dual FMC (FMS) rendszer
  • Teljes EFIS műszerrendszer (PFD, MFD)
  • Teljes Autopilot és FD rendszer
  • Hang és adatrögzítő rendszer
  • Füstgenerátor speciális vészhelyzetek szimulálására
  • Állandó On-line adatkapcsolat
  • Realisztikus pillanatnyi időjárás szimulálás
  • On-line légiirányítás szimulálás
  • ACARS rendszer

Nézz körül a Szimulátor Központban


Ezt a két gépet vezetheted:
Boeing 737 NG | Airbus A320

 

 

Szimulátoros repülési programok

 

 

 

Repülési programjaink célja, hogy a kezdő repülés iránt érdeklődő vendégeink különböző helyzetekben „szórakozva” ismerhessék meg a fedélzeten dolgozó személyzet munkáját, a repülőgép műszereinek használatát, működését.

Utolsó hozzászólás

Hódi Gyula üzente 2 éve

Viszont, ezt elfelejtettem hozzátenni, igazán érdemes odáig elhatolni, mert remek hely, csak sajnos nem lehet éjszakára a fülkében maradni. :-)

Tovább 

2006-ban közös magyar-szlovák kerecsensólyom-védelmi program indult az Európai Unió LIFE-Nature programjának támogatásával. A Bükki Nemzeti Park vezetésével 16 magyar és szlovák szervezet vesz részt a projektben, amelynek célja a faj gyakorlati védelmének elősegítése. A program keretében a Budapest Airport (BA) és a Bükki Nemzeti Park 2007-2010. között közösen telepíti ki az ürgéket Ferihegyről a védett madarak potenciális élőhelyeire.

 

 

 

network.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A repülőtér futópályái melletti füves területen élő ürgék a nagytestű ragadozó madarak, elsősorban a sólymok fő táplálékai.

Tovább 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Magyarországon a működőképes jelzőrendszert - mely képes megfelelő információkkal ellátni a légierőt és a légvédelmi tüzérséget, valamint riasztani a polgári lakosságot a harmincas évek végére alakították ki.


1929-ben a légvédelmi eszközök feladata és alkalmazása meghatározásánál, a légierő és a földi légvédelem területei mellett harmadikként megjelent a "légi figyelő és jelentő szolgálat".

Tovább 

Krizsán György tudósítása az Infovilágból

 

Nagyon hasonlít egymásra a légtér-irányítás és a pilóták szimulátoros repülési gyakorlata. Életek tucatjait, százait mentheti meg a helyes döntés, a józan tudás a legváratlanabb, sőt, kilátástalannak tetsző helyzetekben is. A biztos tudás elsajátítására készíti föl a légi irányítás munkatársait a HungaroControl szimulátoros képzése.


 

Sajtóbemutató a térség legkorszerűbb toronyszimulátorában.


Sajtóbemutató a térség legkorszerűbb toronyszimulátorában.

Tovább 


 

A légiirányító feladata

 

 

network.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

A légiforgalmi irányító felelős Magyarország légterén áthaladó és Budapest-Ferihegy repülőtéreken le-, és felszálló repülőgépek mozgásának ellenőrzéséért, irányításáért: például engedélyezi a repülési útvonalat és magasságot, kiadja a le- és felszállási engedélyt, tájékoztatja a pilótát az aktuális meteorológiai viszonyokról.

Tovább 

A magyar hatóságok egymásra mutogatnak, és hallgatnak a repülések céljáról

Magyar Nemzet

 

Az Aviation & Space információi alapján a következő részleteket tudhatjuk meg a két izraeli gépről:

 

A magyar közvéleményt felettébb lázba hozta az Izraeli Légierő két új elektronikus felderítésre épített repülőgépének Ferihegyet is érintő repülése, amely során a közelgő választások előtti választási adatbázis egyeztetése történt meg.

                             A G550 Gulfstream CAEW Eitam érkezése a Ben Gurion Airportra                       

 

A gépeken ott volt a felségjel, igaz ugyan kicsi, de Dávid-csillag, a légierő oldalszáma, és a polgári repülésben használatos 4X-el kezdődő izraeli lajstromjel.

Utolsó hozzászólás

T A üzente 8 éve

A valasztasi eredmenyeket toltottek le tobbek kozott. Legalabbis igy tudom :)
Egyiket a sajat szememmel is lattam.

Tovább 

A költségvetés általános tartalékából 10 milliárd forintot, az állami vagyonnal kapcsolatos költségvetési fejezet tartalékából pedig 7,32 milliárd forintot fordít az állam a Malév tőkeemlésére, amelyből összesen 20,7 milliárd forint készpénzzel vesz részt és 4,66 milliárd forint adósságot tőkévé konvertál - derül ki a Malév tőkehelyzetének rendezéséről szóló magyar-orosz megállapodás részleteit ismertető, napokban megjelent kormányhatározatokból.

 

A gazdasági rádió cikke

 

A szerződésben lefektetettek szerint a magyar nemzeti légitársaság jegyzett tőkéjét négymillió forintra csökkentik, majd új kibocsátású részvényekkel 26,82 milliárd forinttal megemelik.

Tovább 

A cseh Travel Service ügyvezető igazgatója szerint teljességgel lehetetlen nyereségessé tenni a dömpingárakkal működő Malévot.

A chartertársaság vezetője úgy véli, hogy a kormány feleslegesen próbálja megmenteni az adófizetők pénzén a nemzeti légitársaságot.

 


 

 

Farkas Attila szerint elméletileg nem lenne gond a Malév állami visszavásárlásával, de a társaság bő féléve ár alatt értékesíti a jegyeit. Az ezáltal keletkező veszteségek pedig „a magyar államra, a magyar adófizetőkre” hárulnak – mondta az ügyvezető.

Tovább 

A Malév már jelentős részben kidolgozott "megmentési tervét" nyújtja be a magyar kormány az Európai Bizottsághoz jóváhagyásra - tájékoztatta Kamarás Miklós, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. vezérigazgatója hétfőn az MTI-t.


A Wizz Air légitársaság hétfőn jelentette be, hogy az Európai Bizottsághoz fordul, mert jogellenesnek tartja a Malév állami támogatását. Pichler Ferenc, a Pénzügyminisztérium sajtófőnöke az MTI kérdésére hétfőn azt mondta: az állami tulajdonszerzés nem minősül tiltott állami támogatásnak, mivel az állam nem azért lett tulajdonos, hogy a folyó működéshez biztosítson tőkét, hanem, hogy végrehajtsa a reorganizációt, amellyel piaci viszonyok között működőképessé válhat a légitársaság.

Utolsó hozzászólás

B Klári üzente 8 éve

Reméljük, hogy ezúttal kicsit összeszedik magukat vagyonkezelőink és olyan új tulajdonosnak adja el a kormány a légitársaságunkat, akitől az általunk kifizetett 33 milliárd forintnál többet tud visszakapni!

Tovább 

A Pénzügyminisztérium közleménye:


2010. február 26.-án este a felek, a Magyar Állam képviseletében Oszkó Péter pénzügyminiszter, valamint az orosz Vnyesekonombank, a légitársaság korábbi fő tulajdonosa az AirBridge Zrt., a Malév Zrt. és az MNV Zrt. képviselői aláírták a dokumentumot.


A megállapodás alapján a Malév Zrt-ben a Magyar Állam szerez meghatározó, 95 százalékos tulajdont. A fennmaradt 5 százalékkal az AirBridge rendelkezik.

Utolsó hozzászólás

B Klári üzente 8 éve

Átutalta az orosz állami Vnyesekonombank azt a 32 millió eurós bankgaranciát, amit az AirBridge Zrt.-nek vállalt a Malév privatizációjában a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőnek fizetendő bérleti díjakra - mondta Pichler Ferenc, a Pénzügyminisztérium szóvivője.
A magyar állam csütörtökön végrehajtja a Malévban az alaptőke már korábban bejelentett emelését. Az már korábban nyilvánosságra került, hogy a magyar állam nem megveszi a Malévet a tulajdonostól, az orosz Vnyesekonombank kisebbségi tulajdonában lévő AirBridge Zrt.-től, hanem tőkét emel. A 25,36 milliárd forint tőkeemelésből 20,7 milliárd forint a készpénz, 4,66 milliárd forint pedig apport.
Így a magyar állam a Malév 95 százalékos tulajdonosává válik, 5 százalék pedig az AirBridge birtokában marad.

- Híradó.hu -

Tovább 

Az mfor.hu számba vette azokat a főnököket, akik az ezredforduló óta irányították a 2007 elején 200 millió forintért orosz tulajdonba eladott légitársaságot.

Az eredmény meglehetősen lehangoló: vezetésük alatt a cég folyamatosan több milliárd, esetenként tízmilliárd forint feletti veszteséget produkált.


Igaz, mentségükre legyen mondva, hogy a 2007-ig állami tulajdonban lévő cég radikális átalakítása sok esetben felső politikai nyomásra hiúsult meg - az állam a fájdalmas lépések meghozatala helyett inkább állta a tetemes mínuszokat.

Tovább 

Ugyan nemrég még arról volt szó, hogy a költségvetésnek egy fillérjébe se kerül (illetve, hogy a GM nem hajlandó állami pénzből hozzájárulni) a MALÉV visszaállamosításához, mégis a legújabb hírek szerint 17 milliárd forintot csoportosít át a kormány a költségvetésen belül az ismét állami tulajdonba került Malév tőkehelyzetének rendezésére.

 

Ez derül ki ugyanis egy 2010. március elején napvilágot látott kormányrendeletből. Erre azért van szükség, hogy a nemzeti légitársaság főtulajdonosává előlépett állam teljesíteni tudja több mint 25 milliárd forintos tőkeemelési kötelezettségét: 20,7 milliárd forintot készpénzben tol bele a súlyos likviditási problémákkal küzdő cégbe, 4,7 milliárd forint értékben pedig készpénzmozgással nem járó apportot hajt végre.

Tovább 

1910. január 10-én Adorján János gépészmérnök, repülőgép-tervező a hazai repülés egyik úttörő személyisége megépítette a „Libelle” (Szitakötő) nevű, kéthengeres (18,4 kW-os) Adorján-Dedics motorral szerelt repülőgépét. Első, sikeres felszállását 1910. január 10-én hajtotta végre. A próbaút egyben az első olyan alkalom volt, amikor magyar pilóta magyar tervezésű és kivitelezésű repülőgéppel emelkedett a levegőbe.

 

Ennek előzménye volt az, hogy 1909.

Utolsó hozzászólás

B Klári üzente 8 éve

Repüléstörténeti konferencia



A repülős szakma a magyar repülés története és kiváló szereplői, hősei előtti tisztelet szellemében kívánja megünnepelni a teljes 2010. évet, amely a 2010. január 9-én nyilvános repüléstörténeti konferenciával egybekötött ünnepséggel indult.A Magyar Repüléstörténeti Társaság (MRT) a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum (MMKM) dísztermében tartotta meg az ünnepi összejövetelt.

A rendkívüli érdeklődéssel kísért találkozón a hazai légiközlekedési társadalom egyes szereplői kaptak lehetőséget arra, hogy értékeljék az elmúlt időszakot és persze a jelen állapotokat is bemutatva adjanak képet az előttünk álló közös feladatokról, kihívásokról. A rendezvényt jelenlétével megtisztelte Lotz Károly elnök úr. A HungaroControl képviseletében Bakos József légiforgalmi igazgató úr mondott beszédet.

A beszédek mellett ’A magyar repülés centenáriuma’ címmel megjelent – erre az eseményre készült - hiánypótló könyv bemutatására is sor került.

Kuriózumként került bemutatásra a „Libelle” repülőgép replikája, amely a mai modern magyar gyártású repülőgép mellett lett kiállítva, láttatva az elmúlt 100 évben bekövetkezett technikai fejlődést.

Január 10-én az évforduló tiszteletére a repülés barátai megemlékezést és koszorúzást szerveztek az Őrs vezér téren lévő repülési emlékműnél. Sokan jöttek el és rótták le tiszteletüket. Természetesen a repülőgépek sem hiányozhattak, a Járműtörténeti Emlékekért Társaság Alapítvány (JET AGE) szervezésében 25 repülőgép tisztelgő repülését várta mindenki, de a ködös időjárás közbeszólt.

Tovább 

  • IT-business Schopp Attila,

 

Nem könnyű megtervezni az éves és napi munkabeosztást olyan helyeken, ahol a dolgozókra számtalan különböző munkajogi szabály vonatkozik. Különösen felelősségteljes feladat ez, ha a dolgozók munkája a magyar légtér forgalmának irányítása.

 

Nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás – ennek az ideális felosztásnak már többnyire az első harmada sem igaz: kevesen vannak, akik mindennap pontosan nyolc órát dolgoznak.

Tovább 

Az utasszállító repülőgéppel a New York-i Hudson folyón kényszerleszállást végrehajtó, és ezzel világhírűvé vált amerikai US Airways pilótája, Chesley Sullenberger szerdán bejelentette, hogy nyugdíjba vonult. A Sully néven közismert 59 éves kapitány úgy jellemezte három évtizedes karrierjét, hogy munkáját "szenvedélyből" csinálta. Sully kapitány tavaly, 2009 január 15-én egy Airbus A320-as utasszállító géppel szállt fel a New York-i La Guardia repülőtérről, az Észak-Karolinában fekvő Charlotte városába tartva.

Tovább 

Repterek és turizmus: mire számíthat a turisztikai ágazat a repülőterektől? címmel szakmai előadásokon és interaktív fórumon vettünk részt a kiállítás szakmai napján, ahol az alábbi hangzott el:


- A Budapest Airport fejlesztési programjának állása, Ferihegy perspektívái címmel Kamu Jandu légiközlekedési
igazgató által megtartott előadásban:

 

A Budapest Airport egyelőre óvatos optimizmussal tekint a 2010-es esztendőre, az év eleji kedvező forgalmi statisztikák alapján.

Tovább 

 

A Légiszállítási Ágazati Párbeszéd Bizottság tagjai a légiszállítási ágazatban tevékenykedő érdekképviseleti szervezetek és munkaadók, valamint a Magyar Vasúti, Vízi és Léiközlekedési Szövetség (MVVLSZ).

 

A Légiszállítási Ágazati Párbeszéd Bizottság célja:

 


  • Konzultációs és tárgyaló fórumként segítse a felek közötti folyamatos együttműködést, kollektív tárgyalások folytatását, valamint megállapodások kötését és járuljon hozzá az ágazati szociális párbeszéd intézményes formájának létrehozásához, működtetéséhez a légiszállítás ágazatban,

 

  • konzultációt folytasson a kormánnyal az ágazatot érintő kérdésekben, továbbá véleményt nyilváníthasson az ágazatot érintő jogszabályok tervezeteiről,

  • keretében a felek együttműködése mindazon területekre, intézkedésekre, amelyek az ágazat helyzetét, jövőjét, munkáltatói, vagy munkavállalói érdekeit érintik, kiterjedjen,
  •  

  • segítse elő mind az ágazati, mind a munkahelyi szintű megállapodások – kollektív szerződések - létrehozását, továbbá
  •  

  • járuljon hozzá a szakmai összetartozás alapján történő összefogás, közös fellépés erősítéséhez, közös álláspontok, közös javaslatok, iránymutatások, állásfoglalások kialakításához és képviseletéhez
  •  

     

    Alapító szervezetek:


    Munkaadói oldal


    Aeroplex of Central Europe Közép-Európai Kft (ACE)

    Budapest Ferihegy Nemzetközi Repülőtér Üzemeltető Részvénytársaság (Budapest Airport Rt)Cím: 1675 Budapest, Ferihegy I.

    Tovább 

    A Hochtief idején tűntek el a Mélyépítő-milliárdok

    Több milliárd forinttal tartozik szerződött partnereinek és a hitelező pénzintézeteknek a fizetésképtelenné vált Mélyépítő, amely ellen 2007. júliusban felszámolást kezdeményezett egyik hitelezője. A pénzükre váró vállalkozások szerint az adósság jelentős része még abból az időből származik, amikor a cég a Hochtief többségi tulajdonában volt. A reptértulajdonos német cég csak annyit mond: a Mélyépítőhöz most már semmi közük.

     


    A Hochtief múltja és jelene

    "Megbízhatóan gazdálkodunk és vállaljuk a felelősséget.

    Tovább 

     

    Peter Noack

     

     

     

    Peter Noack

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

    HOCHTIEF Development
    Czech Republic s.r.o.
    Peter Noack

    Managing Director
    phone: +420 233 081 973 email: peter.noack@hochtief.de

     

    A Hochtief Projektentwicklung GmbH Peter Noack-ot (41) nevezte ki délkelet-európai leányvállalatainak regionális vezetőjévé. Noack a jövőben a cég csehországi, ausztriai, magyarországi és romániai tevékenységét vezeti majd.

     

     

    network.hu

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

    A jogász végzettségű Noack 2003 végétől ügyvezető igazgatója a prágai Hochtief Development Czech Republic-nak.

    Tovább 

    Ez történt a közösségben:

    Szólj hozzá te is!

    Impresszum
    Network.hu Kft.

    E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu