Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Idén májustól akár 4 órás határidővel is indulhat a kalandra és pihenésre vágyó utas, ha megvalósul a Budapest Airport és a charterjáratokat üzemeltető tour operátorok közös terve, az úgynevezett Ultra Last Minute utakat értékesítő kioszk Ferihegy 2-es terminálján.
A kölcsönösen előnyös, közös üzleti vállalkozás körvonalai a
Budapest Airport és a tour operátorok közös egyeztetésén rajzolódott
ki, amelyen a repülőtér képviseletében jelen volt Kam Jandu
légiközlekedési igazgató, Hardy Mihály vállalati kapcsolatok igazgató,
valamint szinte az összes jelentős charter ágazatban érdekelt iroda.
A Malév a légiközlekedési iparágat visszavető 2009-es évben az európai átlagnál jobban teljesített. A magyar nemzeti légitársaság az európai trenddel ellentétben növelni tudta utasainak számát.
A menetrend szerinti és charter utasokkal együttvéve 3.3 millió utast repített célállomására, 6%-kal többet mint az előző évben (hosszú távú utasok nélküli mutató). Piaci részesedése ezzel két százalékponttal 43,5%-ra növekedett.
Különösen sok utas repült az elmúlt évben a Malév a hamburgi (+49%), helsinki (+22%), koppenhágai (+10%), római (+54%), stockholmi (+21%), larnacai (+16%), bejrúti (+40%), szkopjei (+18%) és tiranai (+34%) járatain.
|
|
A Lufthansa Italia 2010 január 19-én bejelentette, hogy 2010. március 28-tól jelentősen növeli kapacitását Budapest és Milánó, illetve egyéb európai városok között. A légitársaság megkétszerezi budapesti járatai számát, így az utasok immár heti 12 járattal juthatnak el Magyarországról az észak-olasz városba.
Az utazók vasárnap kivételével napi két járat közül választhatnak
Milánó felé, ahonnan pedig 11 további európai, illetve olasz várost
érhetnek el: Párizs Charles De Gaulle-t, Barcelonát, Madridot,
Bukarestet, Lisszabont, London Heathrow-t, Stockholmot, Nápolyt, Barit,
Olbiát és Palermot.
A Business és turista osztályt is magában foglaló új járatok
ideális kiegészítést nyújtanak az eddigi esti járatokhoz: az LH 1833
reggel 9:25-kor indul Budapestről és 11:00 órakor érkezik Milánó
Malpensa-ra, míg az LH 1832 7:15-kor indul Milan Malpensa-ról és
8:45-re ér Budapestre.
"Alig egy évvel a milánói járatindítás után örömmel kétszerezzük
meg budapesti kapacitásainkat.
15 éve | Jodli Ferenc | 0 hozzászólás
A Ferihegyi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. (BA) háza táján, jogi igazgatójuk decemberi őrizetbe vételét követően ismét "érdekes" ügy körvonalazódik, csődbe menő és offshore cégekkel.
A magyar állam által 25 százalék plusz egy részvény erejéig tulajdonolt üzemeltető cég 2008. februárjában adta el a légiutasok csoportos fuvarozását 1992 óta végző leányvállalatát a Budapest Airport Minibusz Szolgáltató Kft.-nek (BAMSZ). A birtokon belülre kerülő szerencsés vevő a fehér Ford Transitok mellé koncessziós jogot is kapott, melynek értelmében négy éven keresztül kizárólagos joggal szállíthat minibuszaival utasokat a reptér és a főváros között.
A tavalyelőtti csaknem 8,5 millió után tavaly mindössze 8 millió utas fordult meg Ferihegyen, közölte a közelmúltban a repülőteret üzemeltető Budapest Airport (BA). 2009-en belül a leggyászosabbra az évkezdet sikerült, hiszen - mint azt Hardy Mihálytól, a BA vállalati és közkapcsolati igazgatójától megtudtuk - az első hónapokban több mint tíz százalékkal esett vissza az utasok száma. Bár a válság enyhültével valamelyest visszatérő repülési kedvnek köszönhetően a második félévben megfordult a trend, összességében ez csak korrekcióra volt elegendő.
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Az érdeklődés homlokterébe került a minap egy Karibi ország, Haiti, miután a hírek szerint 2010 január második hetében a Richter-skálán 7-es erősségű földrengés döntötte romba a sziget fővárosát.
Haiti a legszegényebb, és a legtöbbet szenvedett ország Amerikában. A kilencvenes évek politikai erőszakát, 2008-ban három hurrikán követte, amely közel 800 ember halálát okozta. Közben az országban újabb politikai feszültség alakult ki az égbeszökött élelmiszerárak miatt.
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Miért fapados?
A fapados légi utaztatás alapkoncepciója, hogy az értékesítés területén költséghatékonyabb megoldásokkal (kevesebb iroda, minimális apparátus,...) népszerű útvonalakon teli járatokat szervezzenek, az átlagosnál sokkal olcsóbb utazást kínálva a célközönségüknek.
Fapados járatokon való utazás esetén a légitársaságok nem adnak
repülőjegyet (e-ticket), a interneten foglalható az utazás, repülőtéren
az e-mailben kapott foglalási kódra hivatkozva foglalhatják el
helyeiket a repülőtér fedélzetén az utasok, az érkezés sorrendjében.
Néhány társaságnál (pl.
Közvetlenül a II. Világháború után, 1945 augusztusában tárgyalások kezdődtek Moszkvában a magyar-szovjet gazdasági együttműködésről, illetve különböző vegyes vállalatok létrehozásának lehetőségeiről.
1946. március 29-én írták alá azt az egyezményt, mellyel létrejött a Malév jogelődje, a Maszovlet, a Magyar-Szovjet Polgári Légiforgalmi Részvénytársaság. Az alapítólevél értelmében a légitársaság jogosult lett a légi közlekedés szervezésére, utas-, poggyász-, posta- és áruszállítások lebonyolítására, belföldön és külföldön egyaránt.
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
A szakszervezet az utasok elnézését kéri a Malév GH-nál tegnap kirobbant sztrájk kellemetlenségei miatt. A cégvezetés szabálytalan intézkedésekkel igyekszik megtörni a munkabeszüntetést.
A szakszervezet tisztában van vele, hogy a tegnap este kitört
munkabeszüntetés a Malév Ground Handling Zrt-nél komoly
kellemetlenségeket okoz az utazni vágyóknak. Azonban emlékeztet rá,
hogy az utóbbi évek negatív folyamatai, a vezetőség
kompromisszumképtelensége és fenyegető lépései vezettek oda, hogy az
érdekérvényesítés végső eszközéhez kellett nyúlnia a dolgozóknak.
A LESZ arra kéri az embereket, képzeljék el, milyen volna, ha
főnökük három éve nem emelné fizetésüket, majd pedig az idei évre
vonatkozóan 20 százalékos keresetcsökkentéssel lepné meg őket.
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Repülőgép-szerelő - OKJ képzés leírás
Repülőgépsárkány-szerelő
Milyen feltételekkel tanulhatod? Hol indul tanfolyam?
OKJ-szám: 52 525 03
Betölthető foglalkozás: Repülőgépmotor-szerelő, -javító FEOR 7432
Képzési idő: 2 év (felnőttképzésben legfeljebb 2000 óra)
Tanulható iskolarendszerben és felnőttképzésben is
Szükséges iskolai végzettség: érettségi
Egyéb feltétel: egészségügyi alkalmasság
Felkészíti
a repülőgépet a repülésre, feltárja és javítja a hibákat, ellenőrzi és
karbantartja a gép sárkányát (borítóköpeny), hajtóművét (motorok) és
futóművét.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu