Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferihegyi Repülőtér közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferihegyi Repülőtér közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
A cseh Travel Service ügyvezető igazgatója szerint teljességgel lehetetlen nyereségessé tenni a dömpingárakkal működő Malévot.
A chartertársaság vezetője úgy véli, hogy a kormány feleslegesen próbálja megmenteni az adófizetők pénzén a nemzeti légitársaságot.
Farkas Attila szerint elméletileg nem lenne gond a Malév állami visszavásárlásával, de a társaság bő féléve ár alatt értékesíti a jegyeit. Az ezáltal keletkező veszteségek pedig „a magyar államra, a magyar adófizetőkre” hárulnak – mondta az ügyvezető.
15 éve | B Klári | 1 hozzászólás
A Malév már jelentős részben kidolgozott "megmentési tervét" nyújtja be a magyar kormány az Európai Bizottsághoz jóváhagyásra - tájékoztatta Kamarás Miklós, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. vezérigazgatója hétfőn az MTI-t.
A Wizz Air légitársaság hétfőn jelentette be, hogy az Európai Bizottsághoz fordul, mert jogellenesnek tartja a Malév állami támogatását. Pichler Ferenc, a Pénzügyminisztérium sajtófőnöke az MTI kérdésére hétfőn azt mondta: az állami tulajdonszerzés nem minősül tiltott állami támogatásnak, mivel az állam nem azért lett tulajdonos, hogy a folyó működéshez biztosítson tőkét, hanem, hogy végrehajtsa a reorganizációt, amellyel piaci viszonyok között működőképessé válhat a légitársaság.
|
|
15 éve | B Klári | 2 hozzászólás
2010. február 26.-án este a felek, a Magyar Állam
képviseletében Oszkó Péter pénzügyminiszter, valamint az orosz
Vnyesekonombank, a légitársaság korábbi fő tulajdonosa az AirBridge
Zrt., a Malév Zrt. és az MNV Zrt. képviselői aláírták a dokumentumot.
A megállapodás alapján a Malév Zrt-ben a Magyar Állam szerez meghatározó, 95 százalékos tulajdont. A fennmaradt 5 százalékkal az AirBridge rendelkezik.
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Az mfor.hu számba vette azokat a főnököket, akik az ezredforduló óta irányították a 2007 elején 200 millió forintért orosz tulajdonba eladott légitársaságot.
Az eredmény meglehetősen lehangoló: vezetésük alatt a cég folyamatosan több milliárd, esetenként tízmilliárd forint feletti veszteséget produkált.
Igaz, mentségükre legyen mondva, hogy a 2007-ig állami tulajdonban lévő cég radikális átalakítása sok esetben felső politikai nyomásra hiúsult meg - az állam a fájdalmas lépések meghozatala helyett inkább állta a tetemes mínuszokat.
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Ugyan nemrég még arról volt szó, hogy a költségvetésnek egy fillérjébe se kerül (illetve, hogy a GM nem hajlandó állami pénzből hozzájárulni) a MALÉV visszaállamosításához, mégis a legújabb hírek szerint 17 milliárd forintot csoportosít át a kormány a költségvetésen belül az ismét állami tulajdonba került Malév tőkehelyzetének rendezésére.
Ez derül ki ugyanis egy 2010. március elején napvilágot látott kormányrendeletből. Erre azért van szükség, hogy a nemzeti légitársaság főtulajdonosává előlépett állam teljesíteni tudja több mint 25 milliárd forintos tőkeemelési kötelezettségét: 20,7 milliárd forintot készpénzben tol bele a súlyos likviditási problémákkal küzdő cégbe, 4,7 milliárd forint értékben pedig készpénzmozgással nem járó apportot hajt végre.
15 éve | B Klári | 1 hozzászólás
1910. január 10-én Adorján János gépészmérnök, repülőgép-tervező a hazai repülés egyik úttörő személyisége megépítette a „Libelle” (Szitakötő) nevű, kéthengeres (18,4 kW-os) Adorján-Dedics motorral szerelt repülőgépét. Első, sikeres felszállását 1910. január 10-én hajtotta végre. A próbaút egyben az első olyan alkalom volt, amikor magyar pilóta magyar tervezésű és kivitelezésű repülőgéppel emelkedett a levegőbe.
Ennek előzménye volt az, hogy 1909.
15 éve | B Klári | 0 hozzászólás
Nem könnyű megtervezni az éves és napi munkabeosztást olyan helyeken, ahol a dolgozókra számtalan különböző munkajogi szabály vonatkozik. Különösen felelősségteljes feladat ez, ha a dolgozók munkája a magyar légtér forgalmának irányítása.
Nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás – ennek az ideális felosztásnak már többnyire az első harmada sem igaz: kevesen vannak, akik mindennap pontosan nyolc órát dolgoznak.
Az utasszállító repülőgéppel a New York-i Hudson folyón kényszerleszállást végrehajtó, és ezzel világhírűvé vált amerikai US Airways pilótája, Chesley Sullenberger szerdán bejelentette, hogy nyugdíjba vonult. A Sully néven közismert 59 éves kapitány úgy jellemezte három évtizedes karrierjét, hogy munkáját "szenvedélyből" csinálta. Sully kapitány tavaly, 2009 január 15-én egy Airbus A320-as utasszállító géppel szállt fel a New York-i La Guardia repülőtérről, az Észak-Karolinában fekvő Charlotte városába tartva.
15 éve | Mercury Larissa | 0 hozzászólás
Repterek és turizmus: mire számíthat a
turisztikai ágazat a repülőterektől? címmel szakmai előadásokon és interaktív fórumon vettünk részt a kiállítás szakmai napján, ahol az alábbi hangzott el:
- A Budapest Airport fejlesztési programjának
állása, Ferihegy perspektívái címmel Kamu Jandu légiközlekedési igazgató által megtartott előadásban:
A Budapest Airport egyelőre óvatos optimizmussal tekint a 2010-es esztendőre, az év eleji kedvező forgalmi statisztikák alapján.
A Légiszállítási Ágazati Párbeszéd Bizottság tagjai a légiszállítási ágazatban tevékenykedő érdekképviseleti szervezetek és munkaadók, valamint a Magyar Vasúti, Vízi és Léiközlekedési Szövetség (MVVLSZ).
A Légiszállítási Ágazati Párbeszéd Bizottság célja:
Alapító szervezetek:
Munkaadói oldal
Aeroplex of
Central Europe Közép-Európai Kft (ACE)
Budapest Ferihegy
Nemzetközi Repülőtér Üzemeltető Részvénytársaság (Budapest Airport
Rt)Cím: 1675 Budapest, Ferihegy I.
B Klári 1 hete új blogbejegyzést írt: A 2025. júniusi indiai balesetnél a felszálló gép hajtóművei teljesítményének csökkenése okozhatta
B Klári 1 hete új blogbejegyzést írt: Repülőgépek eseményeiről számol be az Airportal.hu és a Flightglobal.com
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás